ალნვიკის ციხე

ალნვიკის ციხე


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

ალნვიკის ციხე ნორთუმბერლენდში არის ერთ -ერთი უდიდესი ციხე კომპლექსი ინგლისში და 700 წელზე მეტი ხნის განმავლობაში იყო ცნობილი პერსის ოჯახის ისტორიული სახლი. ზოგისთვის ცნობილია, როგორც "ჩრდილოეთის ვინდსორი", ალნვიკი ბრწყინვალედ ასახავს ინგლისის შუა საუკუნეების წარსულს მისი ზოგიერთი ყველაზე გამორჩეული მოთამაშის კვალდაკვალ.

ალნვიკის ციხის ისტორია

ალნვიკის ციხე პირველად დაარსდა 1096 წელს ნორმან დიდგვაროვანის ივო დე ვეშის მიერ და მის ადრეულ ცხოვრებაში ხშირად ხდებოდა შოტლანდიელების დაბომბვა, მათ შორის მისი დაპყრობა 1136 წელს შოტლანდიელი დავით I- ის მიერ. 1215 წელს მეფე ჯონმა ალნვიკს ბრძანა დაანგრია შემდეგ ბრალდებებს, რომ ევსტა დე ვეში, ივოს შვილიშვილი, შეთქმულებას გეგმავდა მის წინააღმდეგ-საბედნიეროდ ეს არასოდეს განხორციელებულა!

მე -14 საუკუნეში იგი გაიყიდა პერსის ოჯახზე, რომელმაც მნიშვნელოვანი სამშენებლო პროექტები ჩაატარა და ალნვიკი გადააქცია შოტლანდიის საზღვრის გასწვრივ მთავარ ციხე -სიმაგრედ. პოლიტიკური გავლენიდან და სამხედრო მიღწევებიდან დაწყებული, სკანდალური რომანტიკითა და დენთის შეთქმულებით, პერსიები დიდი ხანია იყვნენ ძლიერი, მაგრამ მეამბოხე მოთამაშეები ინგლისის ისტორიის სცენაზე.

ოჯახის ერთ -ერთი ყველაზე ცნობილი წევრი იყო ჰარი 'ჰოთსპურ' პერსი, სასტიკი რაინდი უკვდავი შექსპირის პიესაში ჰენრი IV. 1403 წელს იგი დაიღუპა ბრძოლაში, რომელიც ხელმძღვანელობდა აჯანყებას ჰენრი IV- ის წინააღმდეგ და მისი ქანდაკება დღეს დგას ალნვიკის ციხეზე.

სხვა მეამბოხე პერსი მოიცავს ჰოთსპურის მამას, პირველ ერლ ნორთუმბერლენდს, რომელმაც ხელი შეუწყო რიჩარდ II- ის განდევნას, მე -7 ერლ ნორთუმბერლენდს, რომელიც ხელმძღვანელობდა ჩრდილოეთის აჯანყებას 1536 წელს ჰენრი VIII- ის წინააღმდეგ და თომას პერსი, 1605 წლის ერთ -ერთი სამარცხვინო დენთის შემგროვებელი! პერსის ისტორიის კიდევ ერთი მომხიბლავი ზღაპარი, ჰენრი პერსი, ნორთუმბერლენდის მეექვსე ერლი ერთხელ აპირებდა დაქორწინებას ენ ბოლეინზე, კავშირზე, რომელმაც სკანდალი გამოიწვია და სათანადოდ დაშორდა სანამ ბოლეინი სამარცხვინოდ დაქორწინდებოდა ჰენრი VIII- ზე.

თავად ალნვიკის ციხესიმაგრე ბევრს ხედავდა წლების განმავლობაში, მათ შორის ვარდების ომების დროს, რომელშიც ის ბევრჯერ იყო შერწყმული იორკისტებსა და ლანკასტრიელებს შორის, სანამ პერსიში არ დაბრუნდებოდა ედუარდ IV- ის ერთგულების გამო.

ალნვიკის ციხე დღეს

დღეს ალნვიკის ციხე რჩება ნორტუმბერლენდის ჰერცოგების ადგილსამყოფელთან ერთად, მისი ამჟამინდელი მფლობელი ასევე პერსის ოჯახის წევრია. სტუმრები მოწვეულნი არიან შეისწავლონ ციხის შთამბეჭდავი სურათების კოლექცია, სამლოცველო და მთელი რიგი მუზეუმები, რომლებიც აღნიშნავენ ალნვიკის ციხის ისტორიას და ნორთუმბერლენდის ფართო არეალს. ასევე შეიძლება ნახოთ ოჯახის არქეოლოგიური ძეგლების უძველესი არტეფაქტები, როგორიცაა პომპეის ფრესკები და ძველი ეგვიპტის რელიქვიები.

მიმდებარე ალნვიკის ბაღი გთავაზობთ დამატებით დამაინტრიგებელ ვიზიტს, რომელშიც წარმოდგენილია შხამიანი ბაღი, კასკადის შადრევანი და ქვეყნის ერთ -ერთი უდიდესი ხე -ტყის კომპლექსი!

სულ ახლახანს, ალნვიკი ასევე ცნობილი გახდა როგორც ჰარი პოტერის სერიის ფილმი, სეზონური ტურებითა და თემატური აქტივობებით - ცოცხების წვრთნით და მშვილდოსნობით, მაგრამ მხოლოდ რამოდენიმე - ხდება ფრენჩაიზის თაყვანისმცემლებისთვის.

ალნვიკის ციხესთან მისვლა

ალნვიკის ციხე მდებარეობს ნორთუმბერლენდში A1– ის მახლობლად და კარგად არის მითითებული, დენვიკ ლეინზე ხელმისაწვდომია ავტოსადგომი. უახლოესი მატარებლის სადგური არის ალმუთი, 10 წუთის სავალ მანძილზე, ხოლო უახლოესი ავტობუსის სადგური მდებარეობს ალნვიკში, 5 წუთის სავალზე.


ალნვიკი

ალნვიკი ( / Æ ɪ n ɪ k / (მოუსმინე) ან -იკ) არის საბაზრო ქალაქი ნორთუმბერლენდში, ინგლისი, რომლის ტრადიციული საგრაფო ქალაქია. 2011 წლის აღწერის მონაცემებით მოსახლეობა იყო 8,116 ადამიანი.

ქალაქი მდებარეობს მდინარე ალნის სამხრეთ სანაპიროზე, 32 მილის (51 კმ) სამხრეთით ბერვიკ-ტუდიდან და შოტლანდიის საზღვრიდან, 5 მილის (8 კმ) შიდა ზღვიდან ჩრდილოეთ ზღვიდან ალნმუთში და 34 მილი (55 კმ) ნიუკასლის ჩრდილოეთით ტინზე.

ქალაქი თარიღდება ახ. წ. 600 წელს და აყვავდა როგორც სასოფლო -სამეურნეო ცენტრი. ალნვიკის ციხე იყო შუა საუკუნეების ყველაზე ძლიერი შუა ბარონული ოჯახის, ნორთუმბერლენდის გრაფის სახლი. ეს იყო სადგური პოსტი დიდი ჩრდილოეთ გზაზე ედინბურგსა და ლონდონს შორის, და ბოლოს გახდა საერთო საცხოვრებელი ქალაქი ახლომდებარე ნიუკასლ-ტინზე. [ ციტატა საჭიროა ] ქალაქის ცენტრი შედარებით ცოტა შეიცვალა, მაგრამ ქალაქმა გარკვეული ზრდა განიცადა, რამოდენიმე საცხოვრებელი ფართი ფარავდა იმას, რაც იყო საძოვრები, და ახალი ქარხნები და სავაჭრო უძრავი ქონება განვითარდა სამხრეთ გზებზე.


ალნვიკის ციხე - ისტორია

იხსნება მხოლოდ გარკვეულ დროს

ფანტასტიკური ციხე ეწვევა. შესასვლელში არის უზარმაზარი ხის სახლი და ფართო ბაღები, რომლის მთავარი მახასიათებელია ჩანჩქერი. ბავშვებისთვის არის წყლის პარკი, ასე რომ გამოიცვალეთ ტანსაცმელი. ციხე დასრულებულია და შესაძლებელია სახელმწიფო აპარტამენტების დათვალიერება.

იხსნება მხოლოდ გარკვეულ დროს

ფანტასტიკური ციხე ეწვევა. შესასვლელში არის უზარმაზარი ხის სახლი და ვრცელი ბაღები, რომლის მთავარი მახასიათებელია ჩანჩქერი. ბავშვებისთვის არის წყლის პარკი, ასე რომ აიღეთ ტანსაცმელი. ციხე დასრულებულია და შესაძლებელია სახელმწიფო აპარტამენტების დათვალიერება.

ლნუიკის ციხემ ნორთუმბერლენდში დაიწყო თავისი ცხოვრება როგორც მოტეტი და ბეილი სტილი, რომელიც აშენდა გილბერტ ტაისონის მიერ ნორმანების დაპყრობის შემდეგ უილიამ დამპყრობლის მხარდამჭერმა, რომელმაც შესაძლოა ხელახლა გამოიყენოს ადრეული საქსონური გამაგრების ადგილი. ციხე გადავიდა ივო დე ვეშის ხელში 1096 წელს ჟილბერტის შვილიშვილის ქორწინებით. ივო დე ვესკიმ მოტეხის თავზე ააშენა ჭურვი და ჩამოაყალიბა ორი ბეილი აღმოსავლეთით და დასავლეთით. 1138 წელს ციხე გადავიდა ევსტაცი ფიც ჯონის ხელში, რომელიც დაქორწინდა ივო დე ვეშის ერთადერთი ქალიშვილზე. ევსტასისა და მოგვიანებით მისი ვაჟის, უილიამის კონტროლის ქვეშ, ციხე -სიმაგრე იმდენად გაუმჯობესდა, რომ იგი გადაურჩა 1172 წელს შოტლანდიის მეფის უილიამ ლომის თავდასხმას. როდესაც შოტლანდიის მეფე კვლავ დაესხა ციხეს 1174 წელს, იგი ტყვედ ჩავარდა. ინგლისური და მოგვიანებით ხელი მოაწერა ხელშეკრულებას მისი თავისუფლების დასაბრუნებლად.

1309 წელს ალნვიკის ციხე შეიძინა სერ ჰენრი დე პერსიმ დურჰამის ეპისკოპოსი ენტონი ბეკისგან. ჰენრი უკვე იორკშირში მდიდარი მიწათმფლობელი იყო და ნორთუმბერლენდში ქონების დამატებამ მისი ოჯახი ერთ -ერთი უმნიშვნელოვანესი გახადა ინგლისში. პერსის ოჯახი ჩართული იყო განუწყვეტელ ომებში შოტლანდიელებთან. მაშინ დიდი რაოდენობით აღმშენებლობითი სამუშაოები ჩატარდა ჰენრისა და მისი შვილის ხელმძღვანელობით. ასევე აშენდა ახალი კარიბჭეები შესასვლელების დასაცავად და რამდენიმე კოშკი ორი გარე ბეილის გარშემო.

1433/4 წლებში მეფე ჰენრი VI– მ ქალაქ ალნვიკს მიანიჭა ლიცენზია, რომ შემოეხვიათ კედელში, რათა დაეცვათ იგი შოტლანდიელების თავდასხმისგან. მაგრამ სამუშაოს გადასახდელად თანხების შეგროვება რთული აღმოჩნდა და მის დასრულებამდე მრავალი წელი გავიდა. საბოლოოდ კედელი დასრულდა და დაცული იყო ოთხი კარიბჭით, ბონდგეითით, კლეიპორტით, პოტერგითითა და ვიწროთი. Bondgate არის ერთადერთი კარიბჭე, რომელიც რჩება.

მეცხრამეტე საუკუნის შუა ხანებში ალნვიკის ციხე ინტენსიურად აღდგა ორი არქიტექტორის, ლუიჯი კანინას და ენტონი სალვინის ხელმძღვანელობით. სალვინი იყო პასუხისმგებელი მრავალი ციხესიმაგრის აღდგენაზე, მათ შორის უორვიკის ციხეზე. ციხის ექსტერიერი ოსტატურად იქნა აღდგენილი მისი ზედმეტად შეცვლის გარეშე, ხოლო ინტერიერი მთლიანად გარემონტდა.

ალნვიკის ციხე გამოიყენებოდა როგორც ჰოგვორტსის ადგილი ჰარი პოტერის ფილმში ჰარი პოტერი და ფილოსოფიური ქვა.


დიდი ბრიტანული სახლები: ალნვიკის ციხე და#8211 ხატოვანი ციხე ნორთუმბერლენდში, ცნობილი ჰარი პოტერის მიერ

აკლია სწორი ბრიტანული საკვები? შემდეგ შეუკვეთეთ ბრიტანული კუთხის მაღაზიიდან და#8211 ათასობით ხარისხიანი ბრიტანული პროდუქტი და#8211 მათ შორის Waitrose, Shipping Worldwide. დააწკაპუნეთ საყიდლად ახლა.

გადაჰყურებს მდინარე ალნის ნაპირების აყვავებულ მწვანე მდელოებს და დომინირებს პატარა ქალაქ ალნვიკზე ნორთუმბერლენდში, ალნვიკის ციხესიმაგრის შუა საუკუნეების უზარმაზარი ციხე. ციხის მკაცრი და დრამატული გარეგნობა, სხვადასხვა ბრძოლებისა და ალყის ადგილი შუა საუკუნეებში, ეწინააღმდეგება მის მდიდრულ ვიქტორიანულ ინტერიერებს და კეთილმოწყობილ ბაღებს, რამაც გამოიწვია ალნვიკის ციხესიმაგრის სახელწოდება "ბრიტანეთის პასუხი ვერსალზე".

ძირითადი ფაქტები ალნვიკის ციხესიმაგრის შესახებ

  • ციხე აშენდა ალნვიკის ციხის ადგილზე ჯერ კიდევ 1096 წელს, ნორმანთა დაპყრობის შემდეგ.
  • ციხე 1309 წლიდან იყო პერსის ოჯახის ადგილი და ოჯახის წევრები დღესაც ციხის ნაწილში ცხოვრობენ.
  • ვინდსორის ციხის შემდეგ, ალნვიკის ციხე არის სიდიდით მეორე დასახლებული ციხე ინგლისში და მას ყოველწლიურად 800 000 -ზე მეტი ადამიანი სტუმრობს.
  • ალნვიკის ციხე 21 -ე საუკუნეში გახდა ცნობილი თავისი გამოყენებისათვის, როგორც ჰარი პოტერის ფილმების გადასაღები ადგილი.

სახლის ისტორია

ალნვიკის ციხის ადრეული ისტორია სავსეა შეთქმულებებით, აჯანყებებით, ალყითა და დანებებით. ციხე პირველად ააგო 1096 წელს ივ დე ვესკიმ ბარნ ალნვიკმა. შოტლანდიის საზღვართან ახლოს მდებარე ადგილის გამო ციხე არაერთხელ იყო ალყაში მოქცეული შოტლანდიელების მიერ მანამ, სანამ ჰენრი პერსიმ, პერსის პირველმა ბარონმა, 1309 წელს შეიძინა ბარონი და ციხე. სამშენებლო სამუშაოები, რამაც ალნვიკის ციხე მოკრძალებული ქვის ციხედან გადააქცია დღეს მთავარ სასახლე-ციხესიმაგრეში.

პერსის პირველმა და მე -2 ბარონებმა შექმნეს პრესტიჟული და გაფართოებული ციხე გარე ბეილის სახით, რომელიც გარშემორტყმულია მასიური გარსით, რომელიც მოიცავს კოშკების მტევანს შიდა ეზოს გარშემო. ეს ამბიციური არქიტექტურული პროექტი, რომელიც აბალანსებს სამხედრო ციხე -სიმაგრის მოთხოვნებს მაღალი საზოგადოების ოჯახის მოთხოვნილებებთან, ითვლებოდა, რომ მან განაპირობა ციხის წარმატებული განახლება მე -14 საუკუნეში.

პერსის ოჯახი წარმოიშვა შარლემანის დიდი ბებიადან და შუა საუკუნეებში იყო ყველაზე ძლიერი მბრძანებლები ჩრდილოეთ ინგლისში. პერსის პირველი ბარონის შვილიშვილმა, ჰენრი ნორთუმბერლენდის პირველმა ერლმა ითამაშა დიდი როლი მეფე რიჩარდ II- ის ტახტიდან ჩამოგდებაში. მოგვიანებით, ის აჯანყდა მეფე ჰენრი IV- ის წინააღმდეგ, რომელიც ალნვიკის ციხის განადგურებით დაემუქრა სამაგიეროს გადახდის მიზნით, მაგრამ, საბედნიეროდ, არასოდეს გააკეთა. ციხე 1403 წელს გადაეცა ჰენრი IV- ს.

ვარდების სისხლიანი და გახანგრძლივებული ომის განმავლობაში, ალნვიკის ციხე არაერთხელ დაიპყრო ლანკასტრის ძალებმა. მას შემდეგ, რაც იორკის სახლი და ლანკასტერის სახლი საბოლოოდ გაერთიანდა ჰენრი VII- ისა და ელიზაბეტ იორკის ქორწინებით, ალნვიკის სასახლის სამხედრო მნიშვნელობა შემცირდა. რასაც მოჰყვა მიტოვების პერიოდი, რომელსაც მოჰყვა სრული აღდგენა. მიუხედავად იმისა, რომ შენობის გარეგნული იერსახე არ შეცვლილა, ინტერიერი მთლიანად გარდაიქმნა. 1760 -იან წლებში იმ დროის უპირველესი არქიტექტორი, რობერტ ადამსი, დასაქმებული იყო ციხესიმაგრის ინტერიერის გარემონტებისთვის, მარწყვი ჰილი გოთური სტილის გამოყენებით, სრულიად ეწინააღმდეგებოდა მის ჩვეულებრივ ნეოკლასიკურ ნამუშევრებს.

ტურნერის მიერ დახატული ციხე

100 წელზე ნაკლები ხნის შემდეგ მეოთხე ჰერცოგმა ნორთუმბერლენდმა დაანგრია რობერტ ადამსის ყველა ინტერიერი, გადააკეთა ციხე ამბიციურ პროექტში, რომელიც გულისხმობდა ციხის სახელმწიფო ოთახების გარე ბეილიდან ნაკრძალში გადატანას. მოეწყო გრანდიოზული კიბე, რომელიც მიდიოდა სახელმწიფო ოთახებამდე, რომელიც გახდა ინგლისის ვიქტორიანული ოთახების ერთ -ერთი საუკეთესო და რთულად მორთული. დაახლოებით 250,000 ფუნტ სტერლინგად, მე -4 ჰერცოგმა დაიქირავა ენტონი სალვინი პრუდჰოუს კოშკის, ახალი სახელმწიფო ოთახების, სამზარეულოს და შიდა პალატის ახალი განლაგების ასაშენებლად.

შემდეგ მან დასაქმდა იტალიელი ლუიჯი კანინა და მისი თანაშემწე ჯოვანი მონტიროლი, რათა დაამშვენონ ეს ახალი დამატებები დეკადენტურ იტალიანტეს სტილში. ფლორენციელი მოვაჭრე ანტონ ბულეტი ასევე დაიქირავა 27 ადგილობრივი მამაკაცის მომზადებისთვის იტალიური ოსტატობის გზებით. ალნვიკის ციხესიმაგრის სახელმწიფო ოთახების შექმნა, მისი წვრილად მოჩუქურთმებული კარნიზები, სურათების ჩარჩოები და ავეჯი იყო ამ ადამიანების ნამუშევარი და მათ მიერ მიღებული უნარ -ჩვევები გამოიწვია ის, რაც ცნობილი გახდა როგორც ალნვიკის ხელოსნობის სკოლა.

ალნვიკის ციხესიმაგრის ზედა პალატა და ბიბლიოთეკა ინახავს საგანძურს მხატვრებისგან, როგორიცაა ტიციანი, კანალეთო, ვან დიკი და სებასტიან დელ პიომბო, ასევე ბეკონის, ნიუტონისა და შექსპირის ბიუსტები. სალონში და მისაღებ ოთახში არის რთული მოჩუქურთმებული გეომეტრიული ჭერი, ასევე გრანდიოზული ბუხრები იტალიიდან შემოტანილი და პიეტრა დურა კაბინეტები. ნორტუმბერლენდის პირველი ჰერცოგი და ჰერცოგინია უკვდავყოფილია სასადილო ოთახში ბუხართან დაკიდებულ წყვილ ნახატებში, რომლებიც თვალს მიაპყრობენ ვრცელი და შესანიშნავად დაცული მეისენის სადილის სერვისს.

დღესდღეობით ახლანდელი ჰერცოგი და მისი ოჯახი კვლავ ცხოვრობენ ციხეში, მაგრამ იკავებენ გაფანტული შენობის მხოლოდ მცირე ნაწილს. ზაფხულის თვეებში ციხის ნაწილი ღიაა საზოგადოებისთვის და სპეციალური გამოფენები იმართება ციხის სამ კოშკში, ძირითადად სამხედრო ისტორიის, არქეოლოგიისა და კლასიკური ისტორიის საკითხებზე.

რა ხდის ალნვიკის ციხეს ცნობილს?

ალნვიკის ციხე არის ერთ -ერთი ყველაზე მონახულებადი დიდებული სახლი დიდ ბრიტანეთში. ციხის სიდიდე და ის ფაქტი, რომ იგი შედარებით უცვლელი დარჩა მე -14 საუკუნეში მკვეთრად გაფართოების შემდეგ, აქცია ერთ -ერთ საუკეთესო შუა საუკუნეების ციხე ქვეყანაში. ნორთუმბერლენდის ჰერცოგინიამ ჯეინ პერსიმ 2003 წელს დააარსა ალნვიკის ბაღები, სადაც არის შადრევანი, ხის სახლი, კაფე და "მოწამლული ბაღი". ალნვიკის ციხემ მსოფლიო პოპულარობა მოიპოვა 21 -ე საუკუნეში, როგორც ჰოგვორტსის მაგიის სკოლის გარე და ინტერიერის გადაღების ადგილი ჰარი პოტერის ფილმების სერიაში.

გამორჩეულია ტელევიზიასა და კინოში

  • Downton Abbey (2010) სერიალი
  • ჰარი პოტერი და საიდუმლოების პალატა (2002)
  • ჰარი პოტერი და ფილოსოფიური ქვა (2001)
  • ელიზაბეტ (1998)
  • Antiques Roadshow (1997) სერიალი
  • რობინ ჰუდი ქურდების პრინცი (1991)
  • მერი შოტლანდიელი დედოფალი (1971)
  • ბეკეტი (1964)
  • პრინცი ვალიანტი (1954)

Შემდგომი კვლევა

  • ჯეიმს მაკდონალდი (2012) ალნვიკის ციხე: ნორთუმბერლენდის ჰერცოგისა და ჰერცოგინიის სახლი
  • დენ ჯონსი (2013) პლანტაგანეტები
  • ჰერცოგი ნორტუმბერლენდი და რიჩარდ ა. ლომასი (1999) Power in the Land: The Percys
  • რიჩარდ ა. ლომასი (2007) პერსის სახლის დაცემა

ინფორმაციის მონახულება

ალნვიკის ციხე და ბაღები ღიაა საზოგადოებისთვის მარტიდან ოქტომბრამდე დილის 10.00 საათიდან საღამოს 5.30 საათამდე. ციხისა და ბაღების შესასვლელი ღირს 14.50 ფუნტი მოზრდილზე და 7.50 ფუნტი ბავშვზე.


ჩრდილო -აღმოსავლეთის საუკეთესო ციხესიმაგრეები ბამბურგიდან ნიუკასლამდე, როგორც ინდიანა ჯონსის ფილმები რეგიონში

ერთი რამ, რასაც ჩრდილო -აღმოსავლეთი კარგად აკეთებს, არის ციხესიმაგრეები, ჩვენ ვართ მსოფლიო დონის, როდესაც საქმე ეხება საკითხს.

ორი მათგანი ბოლო დროს იყო საინფორმაციო გამოშვება, რაც დროულად აძლევდა ნორთუმბერლენდის ეკონომიკას.

ჩვენ განვაცხადეთ, თუ როგორ გადაიქცა ბამბურგის ციხე ჰოლივუდურ ფილმად, რომელიც გადაღებულია ამ კვირაში, როდესაც დაიწყო ინდიანა ჯონსის 5 -ის გადაღებები, რომელშიც მონაწილეობს ჰოლივუდის ხატი ჰარისონ ფორდი.

ალნვიკში სამხრეთით 20 კილომეტრზე ნაკლებ მანძილზე კამერები ტრიალებდნენ Dungeons and Dragons– ისთვის, რომელშიც მონაწილეობდნენ Star Trek– ის კრის პაინი და The Fast and Furious ვარსკვლავი მიშელ როდრიგესი.

ციხეები, რომლებიც მიმოფანტულია ჩრდილო -აღმოსავლეთ ინგლისში, არის შესანიშნავი ფიზიკური შეხსენება რეგიონის უძველესი მეომარი და ზოგჯერ სისხლიანი წარსულის შესახებ.

ბამბურგის ციხის ბირთვი აშენდა ნორმანდულ ხანაში. ეს ადგილი საუკუნეების განმავლობაში იყო სამხედრო მოქმედებების ადგილი და გამოიყენებოდა მხატვრულ ფილმებში, როგორიცაა El Cid (1961) და Elizabeth (1998).

ალნვიკის ციხე, ნორთუმბერლენდის ჰერცოგის ადგილი, ასევე მე -11 საუკუნით თარიღდება და გამოჩნდა ჰარი პოტერის ზოგიერთ ფილმში, რამაც მისი ტურისტული ადგილის პოპულარობა მოიპოვა.

ჩვენ ბოდიშს არ ვიხდით იმისთვის, რომ გავამახვილოთ ყურადღება "ახალ ციხესიმაგრეზე", რომელმაც რეგიონალურ დედაქალაქს სახელი დაარქვა.

Castle Keep სათავეს იღებს ნორმანთა დროიდან.

ის საუკუნეების განმავლობაში ამაყად იჯდა და გადაურჩა უამრავ საფრთხეს, დაწყებული შოტლანდიის ჯარებიდან ვიქტორიანულ დროში რკინიგზის გავრცელებამდე.

ეს არის შენობა, რომელიც ჯერ კიდევ იმპერიულად დგას ტაინზე, რომელიც საუკუნეების მანძილზე ეწინააღმდეგება.

Keep დგას ადვილად დაცულ ადგილას, რომელიც ოკუპირებულია რომაული დროიდან თითქმის 2000 წლის განმავლობაში.

პირველი ციხე - ახალი ციხე ტინზე - დაარსდა 1080 წელს რობერტ კურტოსის მიერ, უილიამ დამპყრობლის უფროსი ვაჟი.

1168 და 1178 წლებს შორის, ორიგინალური მოტე და ბეილი სტრუქტურა მეფე ჰენრი I- მ ქვით გადააკეთა 1,144 ფუნტი სტერლინგით.

მშენებლობის დროს შოტლანდიის უილიამ "ლომმა" შეჭრა დაიწყო, მაგრამ დაიჭირეს და ციხეში შეინახეს.

მომდევნო საუკუნეებში ციხის მნიშვნელობა შემცირდა და იგი გახდა ნორთუმბერლენდის საგრაფო ციხე, სანამ ავარიულ მდგომარეობაში ჩავარდებოდა.

ინგლისის სამოქალაქო ომი მე -17 საუკუნეში მძვინვარებდა და შოტლანდიელები კვლავ საფრთხედ იქცნენ, ციხე ნაწილობრივ ხელახლა აშენდა, მაგრამ 1810 წლისთვის იგი პრაქტიკულად ნანგრევებში იყო.

იმ წელს შეიძინა ნიუკასლ კორპორაციამ, იგი აღადგინეს, გაიხსნა საზოგადოებისთვის სამი წლის შემდეგ და გაიმარჯვა ბოლო ბრძოლაში 1847 და 1849 წლებში, როდესაც იგი ძლივს გადაურჩა დანგრევას რკინიგზის გავრცელებისათვის. Წარმოიდგინე რომ!

ისიამოვნეთ ჩვენი არქივის ფოტოსურათებით ჩრდილო-აღმოსავლეთ 10 ციხისგან, დიდი და პატარა, ცნობილი და არა.

ნუ დაგავიწყდებათ, რომ ნახოთ ჩვენი მეხსიერების შესახვევის ადგილობრივი ისტორიის ვებ – გვერდი, რომელიც შეფუთულია საარქივო ფოტოსურათებით და აქვს ადვილად გამოსაყენებელი სურათის შეღებვის ინსტრუმენტი.

10 ჩრდილო -აღმოსავლეთის ციხე

დამსვენებლები დუნსტანბურგის სასახლისკენ, ნორთუმბერლენდისკენ, კრასტერ ჰარბორის ბურჯის ბოლოდან, 1965 წ.

რაინდები ხვდებიან ლუმლის ციხესიმაგრეში, ჩესტერ-ლე-სტრიტი, დურჰემის ოლქი, 1972 წ


ეწვიეთ ახლომდებარე სახლებს

პრესტონის კოშკი

Chathill, Northumberland, NE67 5DH

ჰოიკ ჰოლი

ალნვიკი, ნორტუმბერლენდი, NE66 3LB

Budle Hall

ბამბურგი, ნორთუმბერლენდი, NE69 7AJ


ათი საინტერესო ფაქტი და ფიგურა ალნვიკის ციხესიმაგრისა და ბაღების შესახებ

აკლია სწორი ბრიტანული საკვები? შემდეგ შეუკვეთეთ ბრიტანული კუთხის მაღაზიიდან და#8211 ათასობით ხარისხიანი ბრიტანული პროდუქტი და#8211 მათ შორის Waitrose, Shipping Worldwide. დააწკაპუნეთ საყიდლად ახლა.

ალნვიკის ციხე ამავე სახელწოდების ქალაქის მახლობლად არის ნორთუმბერლენდის ჰერცოგის ადგილი და მას შემდეგ, რაც ჰენრი პერსიმ, პირველმა ბარონმა პერსიმ შეიძინა ბარონი 1309 წელს. ციხის პირველი ნაწილები პერსის ოჯახის საკუთრებაზე ორასით ადრე იყო. წლების განმავლობაში, ვინაიდან ისტორიული ჩანაწერების მიხედვით მისი მშენებლობა დათარიღებულია 1096 წელს. დღეს ის კვლავ ეკუთვნის პერსის ოჯახს, რომელიც ცხოვრობს ციხის ნაწილში, მაგრამ დანარჩენი გადააქცია ტურისტულ ატრაქციონად და გადასაღებად. ციხეს ერთვის ალნვიკის ბაღი, პროექტი, რომელიც დაიწყო ნორთუმბერლენდის ახლანდელ ჰერცოგინიამ. ბაღი პირველად 2001 წელს გაიხსნა და გაფართოვდა და მოიცავს უამრავ ექსპონატს და კეთილმოწყობას, რაც ტურისტებს თავისთავად იზიდავს.

ნანახი ეს ადრე

ალნვიკის ციხე საკმაოდ ხშირად გამოიყენება როგორც ფილმების და ტელევიზიის გადასაღები ადგილი. იმ პროდუქტებს შორის, რომლებმაც ის გამოიყენეს, მოიცავს: ბეკეტი, შავი ადდერი, ივანჰო, ელიზაბეტ და დაუნტონ სააბატი. გარდა ამისა, ეს ძალიან პოპულარული ადგილია რობინ ჰუდის ადაპტაციისთვის, რომელიც გამოყენებულია შერბუდის რობინში, ვარსკვლავური მოგზაურობა: შემდეგი თაობა (ეპიზოდი "QPid"), რობინ ჰუდი: ქურდების პრინცი და რეჟისორი რიდლი სკოტის რობინ ჰუდი. მისი ყველაზე ცნობილი გადაღება გამოიყენება ჰარი პოტერის ფილმებიდან, სადაც იგი გამოიყენეს როგორც ფილოსოფიური ქვის, ასევე საიდუმლოების პალატაში.

შხამიანი

ალნვიკის ბაღი მოიცავს 26 ჰექტარზე მეტს და აქვს მრავალი უნიკალური თვისება. ერთ -ერთი ყველაზე საინტერესო არის შხამიანი ბაღი, რომელიც ბაღის ნაწილია 2004 წლიდან და შეიცავს უამრავ სასიკვდილო და საშიშ მცენარეს. ბაღის უფრო მომაკვდინებელ მცხოვრებთა შორისაა ღამის ბეწვი, მელა, საშობაო ვარდი, ეიფორბია, მანდრაკი და ჰემლოკი, სხვათა შორის. სპილენძის გველი ასხამს ნისლს ჰაერში, რომ იდუმალების გრძნობა შემატოს შხამიან ბაღს. ყველა ამ სასიკვდილო მცენარის არსებობის მიზეზი არის საგანმანათლებლო მიზნები, რადგან ჰერცოგინიას სურდა, რომ ეს განყოფილება ყოფილიყო „ადგილი, სადაც ვიზიტორებმა უნდა გაეცნონ მცენარეების სასიკვდილო მხარეს“.

ის ველური და გიჟი შოტლანდიელები

ივ დე ვესკიმ, ალნვიკის ბარონმა მე -11 საუკუნეში, ააგო ციხე და მისი სიმაგრეები შოტლანდიიდან შემოსევებისგან დასაცავად. ეს კარგი ნაბიჯი აღმოჩნდა, რადგან ციხე ორჯერ დაესხა უილიამ ლომმა, შოტლანდიის მეფემ 1172 წელს და ისევ 1174 წელს. უილიამი ტყვედ ჩავარდა ალნვიკის ბრძოლის დროს მეორე მცდელობის შემდეგ. იგი იძულებული გახდა ხელი მოეწერა ხელშეკრულებას მეფე ჰენრი II- ის ერთგულების შესახებ, რომელიც 1189 წელს მეფე რიჩარდ I- მა გააუქმა 10,000 ვერცხლის მარკად რიჩარდის მონაწილეობისათვის მესამე ჯვაროსნულ ლაშქრობაში.

წარსულის თხრა

ციხის ერთ -ერთი ექსპონატი ყურადღებას ამახვილებს სხვადასხვა ჰერცოგის ინტერესზე არქეოლოგიით. იგი შეიცავს პომპეის ფრესკებს, ეგვიპტის არტეფაქტებს და რომაული პერიოდის ზოგიერთ ნაწილს.

ეს ჯადოსნური ადგილია

ციხისადმი საზოგადოების ინტერესის სრულად გამოყენება ჰარი პოტერის პირველ ორ ფილმში გამოჩენის შემდეგ, რამდენიმე ექსპონატი და ღონისძიება პოტერის თემატიკაა. გარდა იმისა, რომ ჰარი, დამბლდორი და ჰაგრიდი ჩაცმული პერსონაჟებს ხედავენ, ციხესიმაგრეში ასევე არის ეზოში ფილმების ჩვენება და Broomstick Training, ასე რომ თქვენმა ბავშვებმა (და თქვენ) ისწავლონ ფრენა იმავე ადგილას, სადაც მადამ ჰოჩმა ასწავლა ჰარის. ექიმი ჯონ გრინი ასევე აჩვენებს ჯადოსნური ხრიკებით და ექსპერიმენტებით სავსე შოუს შუა საუკუნეების ალქიმიკოსის როლის შესრულებისას.

Მეორე ადგილი

მეტსახელად "ჩრდილოეთის ვინდსორი", ადვილი მისახვედრია, თუ როგორ არის ალნვიკი ბრიტანეთში სიდიდით მეორე დასახლებული ციხე ბრიტანეთში, ვინდსორის ციხის შემდეგ. უფრო მეტიც, ეს არის უდიდესი შუასაუკუნეების ციხე, რომელიც ჯერ კიდევ რეზიდენციას ემსახურება.
უნარიანი ბაღები

ციხის ორიგინალური ბაღები დაპროექტებულია ლანსელოტო "შესაძლებლობების" ბრაუნის მიერ 1750 წელს. მეორე მსოფლიო ომის დროს, პერსის ოჯახმა თავისი წვლილი შეიტანა ომის მცდელობაში საკუთარი ბოსტნეულის მოშენებით. ჯეინ პერსიმ, ამჟამინდელმა და მე -12 ჰერცოგინიამ ნორთუმბერლენდმა, დაიწყო პროექტი მიმდინარე ბაღებისათვის 1997 წელს, დიზაინერების ჟაკ და პიტერ ვირცის დახმარებით 42 მილიონი ფუნტი სტერლინგით. დღეს, ბაღი არის მესამე ყველაზე პოპულარული საზოგადოებრივი ბაღი დიდ ბრიტანეთში.

ძალიან საგანმანათლებლო

რა თქმა უნდა, ახლანდელი ჰერცოგი და ჰერცოგინია ნორტუმბერლენდი არ იყვნენ პირველი, ვინც დარწმუნდნენ, რომ ციხე საგანმანათლებლო მიზნებისთვის გამოიყენებოდა. მეორე მსოფლიო ომის დროს ნიუკასლმა ტაინ ტაძრის გოგონების საშუალო სკოლამ გამოიყენა ციხის ნაწილები. 1945 წლიდან 1977 წლამდე შეიქმნა ალნვიკის საგანმანათლებლო კოლეჯი, მასწავლებელთა სასწავლო დაწესებულება. 1981 წლიდან, მინესოტას ქ. ღრუბლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი პარტნიორობს ალნვიკის ციხესთან პროგრამისთვის, რომელიც უნივერსიტეტის სტუდენტებს საშუალებას აძლევს ჩამოვიდნენ ნორთუმბერლენდში, სადაც ისინი ცხოვრობენ და სწავლობენ ციხესიმაგრეში.

ამდენი ოთახი

ალნვიკის ციხეზე 150 -ზე მეტი ოთახია, მაგრამ მათგან მხოლოდ ექვსია ღია საზოგადოებისთვის. ექსპონატების გარდა, მდიდრული სახელმწიფო ოთახები, მისაღები ოთახი, სასადილო ოთახი და ბიბლიოთეკა ხელმისაწვდომია საზოგადოებისთვის გასასეირნებლად. ბიბლიოთეკის კოლექცია დაიწყო 400 წელზე მეტი ხნის წინ და ახლა მოიცავს 16000 -ზე მეტ წიგნს. ციხის დანარჩენ ოთახებს იყენებენ ან წმინდა ღრუბლის სახელმწიფო პროგრამა ან პერსი ოჯახი.

მაღალი ხეებში

ხეების სახლი არის ალნვიკის ბაღის ერთ -ერთი ყველაზე გამორჩეული თვისება, რომლის დამთვალიერებლებს შეუძლიათ მიაღწიონ საბაგირო ხიდებისა და ბილიკების სერიას. შიგნით არის რესტორანი მღელვარე ბუხრით და ხეები, რომლებიც იატაკიდან ჭერამდე მიდიან, რაც ხაზს უსვამს შენობის ჰარმონიას ბუნებასთან. ხის სახლს აქვს ბარიც, სათანადოდ დასახელებული, ქოთნის ნაგავი.

გაუზიარე ეს:

ჯონ რაბონის შესახებ

ავტოსტოპერის გზამკვლევი ამას ამბობს ჯონ რაბონზე: როდესაც არ აცხადებთ, რომ მოგზაურობთ დროსა და სივრცეში, ჭამთ ბანანს და ამტკიცებთ, რომ ყველაფერი "ფანტასტიურია", ჯონი ცხოვრობს ჩრდილოეთ კაროლინაში. იქ ის მუშაობს და წერს, მოუთმენლად ელოდება Doctor Who და Top Gear– ის მომდევნო ეპიზოდებს. მას ასევე უყვარს კარგი ფილმები, კარგი ხელნაკეთი ლუდი და მებრძოლი დრაკონები. ბევრი დრაკონი.


ალნვიკის ციხე

ალნვიკს, ისევე როგორც დიდი ციხეების უმეტესობას, ჰყავდა მფლობელების მემკვიდრეობა ივო დე ვესიდან, რომელიც დაქორწინდა გილბერტ ტაისონის შვილიშვილზე, საქსონზე, რომელიც მოკლეს 1066 წელს ჰასტინგსში. ეზო სტუმრებს შეახსენებს, რომ ალნვიკი იყო გამაგრება ათასი წლის განმავლობაში. ალნვიკისა და მისი ციხესიმაგრის ბარონი გაგრძელდა დე ვეშის ხელში XIV საუკუნემდე, წყვეტილი ჩავარდნით შოტლანდიელი დავითისა და უილიამ ლომის ხელში, თუმცა უნდა აღინიშნოს, რომ ჰენრი I ევსტაცი ფიზ ჯონის ციხე იყო#8217 მფლობელი. ის დაქორწინდა იმ პერიოდის დე ვეშის მემკვიდრეზე და მათმა ვაჟმა უილიამმა მიიღო დედის სახელი.

ივომ ააშენა მოტი და ბეილი ციხე ხე -ტყისგან –, რომლის მიხედვითაც შეგვიძლია ვივარაუდოთ, რომ ზოგიერთი უბედური საქსონი აღმოჩნდნენ ნიადაგის მოძრაობაში და თხრიან თხრილებში. იყო ორი ბეილი – ერთი აღმოსავლეთით და ერთი დასავლეთით. წლების განმავლობაში გამაგრებები დაემატა ცენტრალურ ჭურვს და დე ვესკის ორ ბეილს. 1135 წლისთვის ეს იყო ერთ -ერთი უძლიერესი ციხე ნორთუმბერლენდში. სინამდვილეში, როდესაც უილიამ ლომმა ალყა შემოარტყა ციხეს 1172 წელს, მან ვერ შეძლო ციხე აიღო უილიამ დე ვეშისგან. 1174 წელს ლომს კიდევ ერთი წასვლა მოუწია და დაიჭირეს ინგლისელებმა. მიზეზის ნაწილი, რის გამოც უილიამმა ამდენი დრო გაატარა ალნვიკის კარებზე, იყო ის, რომ ის თავდაპირველად იყო ნორთუმბერლენდის გრაფმა, მაგრამ ჰენრი II- მ მას ოცი წლით ადრე მოხსნა. ალბათ ამიტომაც იყო, რომ უილიამი შეუერთდა ჰენრი II– ის შვილებისა და მისი დედოფლის აჯანყებას ჰენრი II– ის წინააღმდეგ 1173 წელს. უილიამი აღმოჩნდა ნიუკასლში და იქიდან ნორმანდიაში. უილიამი იძულებული გახდა ჰენრი II აღიარებულიყო როგორც მისი ფეოდალი და ამით შეკერეს შოტლანდიის დამოუკიდებლობის ომების თესლი, როდესაც ედუარდ I დაჟინებით მოითხოვდა შოტლანდიის მეფის დასახელების უფლებას და ყოფილიყო შოტლანდიის ფეოდალი.

დე ვესკი, რომელიც საშინლად კარგად არ ხვდებოდა მეფე იოანეს. მხოლოდ იღბლიანი იყო, რომ ციხე არ იქნა განადგურებული 1213 წელს. უილიამ დე ვესი გარდაიცვალა ბანოკბერნის ბრძოლაში მომდევნო საუკუნეში მემკვიდრეების გარეშე, ასე რომ მეფემ იგი მიჰყიდა ანტონი ბეკს, დურჰამის ეპისკოპოსს, რომელმაც მიჰყიდა იგი ჰენრი დე პერსის. დე ვესკის ჰყავდა არალეგიტიმური ვაჟი და შეეძლო თავისი იორკშირის მიწები გადაეცა თავისი ბუნებრივი შვილისთვის.

პერსიებმა საკმაოდ ბევრი აღადგინეს შოტლანდიის ომებიდან მიღებული შემოსავლის საფუძველზე, ნაძარცვი ან გამოსასყიდი. ორი უზარმაზარი რვაკუთხა კოშკი, რომელიც შიდა კარიბჭის ზემოთ მდებარეობს, აშენდა დაახლოებით 1350 წელს და აღმშენებლობის ეს ეტაპი მოიცავდა ნაკრძალის აღდგენას შვიდი U ფორმის კოშკით. ციხე თანმიმდევრულად გაძლიერდა ყველა მისი მფლობელის მიერ, მაგრამ ეს ის პერიოდი იყო, როდესაც პერსის ოჯახი ყველაზე მდიდარი იყო და მეომარი მეომრის არსებობა ნიშნავს იმას, რომ სიმაგრეები კარგი ინვესტიცია იყო.

გარე კედელი, იმ ორი ბეილის ირგვლივ, მოიცავს 5 ჰექტარ მიწას. კედელი შეიცავს რამდენიმე კოშკს და კოშკებს. ერთ -ერთ მათგანში არის წყლის კოშკი და ძალიან გონივრულად სწორედ აქ გაკეთდა ციხის სამრეცხაო. ასევე არის საკმაოდ კარგი ჭა შიდა ეზოში შესასვლელთან შესასვლელთან ახლოს. კონსტიტუციის კოშკი ღიაა საზოგადოებისთვის

ვარდების ომებითა და ტიუდორების შეერთებით პერსიების ქონება შემცირდა. მარგარეტ ანჟუელმა ალნვიკს გარნიზონი გაუკეთა სამასი ფრანგი ჯარით ქალაქის შემდგომ, რათა შეენარჩუნებინა თავისი ქმრის სამეფო. სწორედ შოტლანდიელი მივიდა გარნიზონის სამაშველოში იმ შემთხვევისთვის, რომ მარგარეტის ჯარებმა შეძლონ გაქცევა ერლ ვორვიკის ძალებისგან.

მარტივად რომ ვთქვათ, ისინი იყვნენ ზედმეტად ძლიერი ქვეშევრდომები, რომლებიც ძლიერ მონარქს სჭირდებოდა მტკიცედ კონტროლისთვის. ისინი განაგრძობდნენ თავიანთი როლის შესრულებას საზღვრებზე. 1513 წლიდან დათარიღებული ალნვიკ მასტერ როლი განსაზღვრავს მამაკაცებს, რომლებიც იბრძოდნენ პერსის ფერებში ფლოდდენში და გადაურჩნენ შოტლანდიელებთან შეხვედრას. როდესაც შოტლანდიასთან არ იყო ომი, იყო პერიოდული დარბევა. 1528 წელს, მაგალითად, თოთხმეტი შოტლანდიური მდინარე ჩამოახრჩვეს ალნვიკში. თუმცა, მათი მემკვიდრეობითი მეურვის როლიც აღარ იყო დაცული და არც ყურმილები იყო აუცილებელი საზღვრის საომრად.

პერსის ოჯახი არ იყო ისეთი მდიდარი, როგორც ადრე იყო და 1567 წელს, როდესაც ჯორჯ კლარკსონს დაევალა შეაფასოს ციხე, რომელიც მიზანშეწონილად იქნა მიჩნეული. ალბათ ფულადი სახსრების ნაკლებობა იყო ის, რაც გრაფმა უნდა გაითვალისწინა კამბერლენდის გრაფთან და ლეონარდ დაკრთან შეთქმულებამდე, რათა ელიზაბეტ I- ის წინააღმდეგ აჯანყებულიყო ჩრდილოეთი.

1569 წელს საქმე სათავეში ჩადგა, როდესაც ნორთუმბერლენდის გრაფმა აჯანყდა კუმბერლენდის გრაფთან ერთად, რათა დაებრუნებინათ ინგლისი კათოლიციზმში. ალნვიკის ხალხი აჯანყებაში იყო ჩაფლული. მიუხედავად იმისა, რომ აჯანყებულთა რიცხვი სწრაფად შემცირდა დურჰამის დაპყრობის პირველი წარმატების შემდეგ და იქ აღასრულეს წირვა პერსისა და იორკშირის მამულებში ლაშქრობამდე, ალნვიკის ციხე მოემზადა დედოფლის ძალების წინააღმდეგობის გაწევისთვის. ჰარტპელი ასევე აიღეს აჯანყებულებმა იმ განზრახვით, რომ ალვას ჰერცოგისთვის მიეწოდებინათ უსაფრთხო ნავსადგური ესპანური ჯარების დასატოვებლად. ესპანეთის ელჩმა უნდა აღინიშნოს, რომ უკვე უთხრა შეთქმულებს, რომ მათ არ ჰქონდათ შანსი წარმატებული ყოფილიყვნენ თავიანთ წამოწყებაში.

სერ ჯონ ფორესტერის (ან წყაროდან გამომდინარე ფორსტერის) ჩამოსვლა ინგლისის შუა მარტის მეთაურმა ქვეყნის აღმოსავლეთ ნაწილში საკმარისი იყო, რომ გრაფმა მოიჯარეებმა გადასცეს ციხე და იჩქარონ საკუთარ სახლებში. ფორესტერმა ასევე დაბლოკა უღელტეხილები ისე, რომ კაცები, რომლებიც შესაძლოა მეამბოხეებს შეუერთდნენ, ვერ შეუერთდნენ იმ გრაფებს, რომელთა აზრებიც სწრაფად გაქცევდნენ.

მეთვრამეტე და მეცხრამეტე საუკუნეების განმავლობაში ბევრი რამ აღდგა, რომ შუა საუკუნეების ციხე დიდ სახლად გადაექცია. ეს იყო 1750 -იან წლებში, რომ იგი გახდა ნორთუმბერლენდის ჰერცოგის მთავარი რეზიდენცია, რომელმაც რობერტ ადამს დაავალა, რომ ციხე უფრო საცხოვრებელი ყოფილიყო, რომ არაფერი ვთქვათ მოდური. მეცხრამეტე საუკუნეში სალვინი დაინიშნა უფრო მეტი მოდიფიკაციის შესაქმნელად და#8211 მეოთხე ჰერცოგს მოეწონა თავისი ციხე რომანტიკული ელფერით. ის რჩება სიდიდით მეორე დასახლებული ციხე ინგლისში და ასახავს გოთურ იტალიურ სტილს, რომელიც აღფრთოვანებული იყო იმ დროს ოჯახით.


ალნვიკის ციხე - ისტორია

ჩვენს შესახებ ჩვენი მშვენიერი ტერიტორია მოგვითხრობს ალნვიკის ამბავზე

შენიშვნები და წყაროები “ ალნვიკის ამბის მოყოლა ”

ამ ჩანაწერებში წიგნები მითითებულია მათი ავტორის სახელით, ბიბლიოგრაფიაში მოცემული დეტალებით. სადაც ავტორებს ერთზე მეტი წიგნი აქვთ ნახსენები, ისინი გამოირჩევიან გამოცემის თარიღით.

ლომასი, 2009 არის ჩრდილო -აღმოსავლეთის ზოგადი ენციკლოპედია, რომელიც შეიცავს ბევრ სასარგებლო მასალას. ნორტუმბერლენდის ისტორია დაფარულია 15 ტომად, რომელიც გამოქვეყნდა ნორთუმბერლენდის საგრაფოს ისტორიის კომიტეტის მიერ 1893 წლიდან 1940 წლამდე. ეს არ მოიცავს ალნვიკს, რომელიც უკვე აღწერილი იყო ტეიტის მიერ. გაცილებით მოკლე ისტორიაა ჰეპლი.

ალნვიკისთვის, როგორც აღწერილია მოთხრობაში, ორი ყველაზე მნიშვნელოვანი წიგნია ტეიტი და კონზენი. ტეიტმა შეაგროვა უზარმაზარი ინფორმაცია ალნვიკის შესახებ მისი ორტომიანი ნაშრომისთვის და ის მართლაც არის საწყისი წიგნი და არა თხრობის ისტორიის მომცემი. კონზენი არის ურბანული მორფოლოგიის აკადემიური ნაშრომი და შეიცავს ორიგინალურ ნაშრომს, რომელიც ეხება ქალაქის განვითარებას უძველესი დროიდან. ალნვიკის ყველაზე ადრეული ისტორია დაიწერა დევისონმა, რომელიც აღწერს ქალაქს თავის დროზე, ეს არის მეცხრამეტე საუკუნის დასაწყისი, განსაკუთრებით სასარგებლოა. ზოგადად, უფრო სასარგებლოა სკელის ორი ტომი. 1830 -იანი წლებისთვის იხილეთ აგრეთვე Middlemas.

For buildings, see Pevsner and the Historic England website (www.historicengland.org.uk) which includes information on all listed buildings.

A further source for 1854 and later are local newspapers. The Alnwick Mercury was first published in that year. Its name changed to the Alnwick & County Gazette in 1883. It became the Northumberland & Alnwick Gazette in 1943 and assumed its present name, the Northumberland Gazette in 1947.

A general introduction to the prehistoric period in Northumberland is provided in the English Heritage book by Waddington and Passmore. The archaeology of the Northumberland coast, covering both prehistoric and later periods, is described by Hardie and Rushton and archaeology in the Northumberland National Park is the subject of a collection of essays edited by Frodsham. This last book covers all periods.

Howick Hut – This is included in Waddington and Passmore. More about the hut can be found on the website www.ncl.ac.uk/howick/main.

Low Hauxley – Waddington, 2014 describes the excavations carried out at Low Hauxley in 2012.

Cup and Ring Marks have been catalogued by Beckensall.

Hillforts – Oswald and others describe hillforts principally within the Northumberland National Park.

Ptolemy’s description of the tribes of Britain (and elsewhere) is in his gazetteer and atlas of the Greco-Roman world, called Geography. A recent discussion of some aspects of the Votadini (or Uotadini) and their (possible) successors, the Gododdin, can be found in Fraser. There is little reliable information about either.

While there is an immense literature on various aspects of Hadrian’s Wall, little is known about the area just to the north apart from the Roman Roads. Roman roads, in Britain generally, are discussed by Davies. For the wall, Breeze and Dobson discuss its history and role. The end of the wall is discussed by Collins. See also Frodsham.

Devil’s Causeway – the line of the road, originally deduced by MacLaughlan, was subject to amendment for the five miles south by investigations in 1937-8. These are described by Wright. Gates and Hewitt describe the newly identified temporary camps.

Anglo-Saxons and Vikings

Recent accounts of the Kingdom of Northumbria are those by Rollason and Higham. Much is also to be found in the first two volumes of the New Edinburgh History of Scotland by Fraser and Woolf respectively. (Northumbria was, of course, partly in present day Scotland). The ancient sources are Bede (Ecclesiastical History of the English Church and People) and, after his death, the works attributed to Simeon of Durham (A History of the Church of Durham and A History of the Kings of England).

The kings of Northumbria, as well as the other Anglo-Saxon kings are discussed by Kirby and by Yorke. Bede is the main, and almost the only, source for Oswald. All aspects of Oswald and his time are covered by Stanbrooke. His brother and successor, Oswiu is covered in detail by Fraser. The encyclopedia edited by Lapidge and others is the good starting point for all things Anglo-Saxon. There are many books about the Lindisfarne Gospels (such as Brown).

Rothbury and Alnmouth crosses – these have been catalogued, and discussed, by Cramp. The catalogue entries are also available on the Corpus of Anglo-Saxon Stone Sculpture website (www.ascopus.ac.uk/catvol1.php).

Alnwick Sword – the Portable Antiquities Scheme’s website (www.finds.org.uk/database/artifacts/record/id/557262) describes the sword.

ბრძოლა of Carham – The entry in Lomas 2009 describes this battle.

Vikings – Woolf devotes chapter 2 of his book to the Scandinavians and Northumbria.

Lomas 1996 covers the history of Northumberland from 1066 until 1647.

Death of Malcolm – The chronicles describing this event include those by Gaimar (L’Estoire des Engleis), Fordun (History of the Scottish Nation) and the Anglo-Saxon Chronicle. The Alnwick Abbey Chronicle is in Dickson.

The Norman conquest of the north is described by Kapell. He names Eustace Fitz John as the first baron of Alnwick, although Hedley names Ivo de Vesci, Eustace’s father-in-law. We have no information about Ivo and Eustace seems the more likely. The Barony of Alnwick (and other local baronies) was plotted by Hunter Blair.

Alnwick Castle – For the development of the medieval castle see Goodall. There is also Hartshorne and, of course, the Castle Guidebook.

Anglo-Saxon village of Alnwick – The location of the village was deduced by Conzen on the basis of the underlying geology and geography. Although he thought that the area around the modern market place the more likely, his alternative was around today’s Bailiffgate.

Alnmouth – The story of Alnmouth is covered by Bettes and Bettes. Almouth is one of the new towns discussed by Beresford (as is Felton). There was a chapel at Alnmouth associated with the parish church at Lesbury.

Alnwick Chapel – The foundation charter of Alnwick Abbey tells us that the parish church at Lesbury together with its chapels at Longhoughton, Alnmouth and Alnwick were given to the Abbey. Clarkson’s survey (of 1567, quoted in Conzen) tells us that a building in the Market Place, then three shops, was formerly a chapel. As no building earlier than Norman has been found at the present parish church, this is a likely candidate for the Anglo Saxon chapel.

Alnwick Abbey – The excavation of the Abbey site was carried out in 1884 by Sir William St John Hope. This was in the early days of archaeology and he was only able to establish the ground plan, and the only remaining building is the 14 th century gatehouse. St John Hope, 1889 describes the abbey. See also Bondgate 2, and for the Premonstatensians in England, Colvin and the appropriate chapters of Knowles.

Eustace Fitz John and the Vescis – Eustace’s career is described by Dalton and all of the Vescis (including Eustace) by Stringer. See also various articles in The Bondgate, in the Oxford Dictionary of National Biography and The Complete Peerage of England.

ბრძოლა of the Standard – the early account, written sometime before 1154, is by Richard of Hexham (The Acts of King Stephen and the Battle of the Standard).

William the Lion – the capture of William at Alnwick is described in Jordan Fantosme’s Chronicle (of the war between the English and the Scots in 1173 and 1174). See also Oram.

Magna Carta – Eustace de Vesci’s important role in the events leading to Magna Carta is discussed by Carpenter.

St Leonard’s Hospital – Pattinson gives an outline of its history and 1975 excavation.

Hulne Priory – St John Hope, 1890 describes the priory with some historical background. For the English Carmelites see Knowles.

Sale of the barony of Alnwick – Hartshone is highly critical of Bishop Bek’s role. A more recent discussion is by Bean.

Percys – for the history of the Percys see Lomas 1997 (and for 1368-1408, Lomas, 2007), Rose and the Alnwick Castle Guidebook.

Invasions by William Wallace and Robert the Bruce – these are described by McNamee and Scammell respectively.

Wars of the Roses – the description follows Lomas, 1996.

Border Reivers – Fraser is a good general source.

ბრძოლა of Flodden – the 500 th anniversary (2013) led to much interest and archaeological investigation. A modern source is Hallam-Baker and the Flodden Project website (www.Flodden.net).

Fortifications – Alnwick walls are discussed by Skelly 1896 and by Conzen. Northumberlan’s bastles are covered by Grint.

Rebellions – additional sources are Moorhouse (Pilgrimage of Grace), Thornton (rising of the northern earls) and the website (www.jocobite.net) for the 1715 rebellion.

Guilds & Freemen – the main source is Tate, who was himself a freeman and underwent the initiation ceremony of leaping the well. Skelly 1889 is also useful.

Alnwick Castle and grounds – besides the Alnwick Castle guidebook, the castle restorations are described by Worsley. For the grounds see Shrimpton 2006.

Pages 28 – 39: The District at Work

Agriculture – the bondagers are described by Iredale.

Fishing – for Grace Darling see the website www.gracedarling.co.uk and the RLNI’s Grace Darling museum in Bamburgh.

Manufacturing – the website www.fishingmuseum.org.uk/hardy contains information about Hardy Brothers.

Printing and publishing – Isaac outlines Davison’s life and work and the collection of essays in Brake (and others) consider all aspects of Stead’s life and work.

Ports and harbours – the corn road is described by Rowland and, as a CD guide to travelling along the road, by Grundy. For Alnmouth itself, see Bettess.

Railways – the history of the line from Alnmouth to Alnwick is covered by Rippon and the Alnwick and Cornhill Railway is described by Addyman and Mallon.

Pages 40 – 50: Nineteenth century town

The official report quoted is Rawlinson. Information about the fire brigade comes from a survey conducted by Young. Middlemas is the source for Percy Forster and his book includes all the Forster drawings.

1826 election – for the details of this election see the history of parliament website www.historyofparliamentonline/volume/1820-1832/constituencies/northumberland

Reform – Findlayson gives a general background to municipal reform though with no mention of Alnwick. Both Tate and Middlemas describe the Alnwick background.

Cholera – Full details are contained in the official report by Rawlinson. The “ghostly appearance” of the time is described by Tate who lived in Fenkle Street.

Local Board of Health – Both Tate, a member of the Board from its inception until his death in 1871, and Skelly 1889 describe the work of the Board.

Განათლება – Skelly 1889 describes the town’s schools and educational institutions.

Games and Pastimes – see Middlemas. Alnwick’s annual shrove Tuesday football match is the subject of the Bailiffgate Museum’s DVD, the Lads and Lasses of Alnwick.

Page 51 – 54: World Wars and after

Hall 2014 outline Alnwick in the first world war and Hall 2013 described the remains of both wars.

For early chronicles, see note 1 at end of bibliography.

Alnwick Castle Guidebook – see Shrimpton

Bean, J M W The Percies’ Acquisition of Alnwick

Beckensall, Stan Prehistoric Rock Art in Northumberland

Beresford, M W New Towns in the Middle Ages

Brake, Laurel, and others (editors) W T Stead: Newspaper Revolutionary

Brown, Michelle P The Lindisfarne Gospels: Society, Spirituality & the Scribe

Carpenter, David Magna Carta

Colvin, H M The White Canons in England

Conzen, M R G Alnwick, Northumberland: a Study in Town-Plan Analysis

Cramp, Rosemary Corpus of Anglo-Saxon Stone Sculpture: County Durham and Northumberland

Oxford University Press, 1977

Davies, Hugh Roads in Roman Britain

Davison, William Descriptive and Historical View of Alnwick

Dickson, William Cronica Monasterij de Alnewyke

Fraser, James From Caledonia to Pictland: Scotland to 795

Edinburgh University Press, 2009

Frodsham, Paul Archaeology in Northumberland National Park

Gates, Tim and Hewitt, Richard Some Newly Discovered Roman Temporary Camps in Northumberland and their Relationship to the Devil’s Causeway

Goodall, John The Early Development of Alnwick Castle, c1100-1400

In: Newcastle and Northumberland: Roman and Medieval Architecture and Art, British Archaeological Association Conference Transactions XXXVI

Grint, Julia Bastles: An Introduction to the Bastle Houses of Northumberland

Grundy, John The Corn Road from Hexham to Alnmouth (CD travelogue)

Hall, Ian Relics of War: a Guide to the 20 th Century Military Remains in the Northumnerland Landscape

Hall, Ian Alnwick in the Great War

Hallam-Baker, Clive The Battle of Flodden: Why & How

Remembering Flodden Project, 2012

Hartshorne, Charles Henry Feudal and Military Antiquities of Northumberland and the Scottish Borders

Hedley, W Percy Northumberland Families

Hepple, Leslie W A History of Northumberland and Newcastle-upon-Tyne

Hunter-Blair, C H Baronys and Knights of Northumberland AD1166 – c. AD1266

Iredale, Dinah Bondagers: The History of Women Farmworkers in Northumberland and South-East Scotland

Glendale Local History Society, 2008

Isaac, Peter C G William Davison of Alnwick: Pharmacist and Printer 1781-1858

Kapelle, William E The Norman Conquest of the North: The Region and its Transformation, 1000-1135

Knowles, David The Religious Orders in England

Cambridge University Press, 1948-59

Kirby, D P The Earliest English Kings

Lomas, Richard County of Conflict: Northumberland from Conquest to Civil War

Lomas, Richard. A Power in the Land: The Percys

Lomas, Richard The Fall of the House of Percy, 1368-1408

Lomas, Richard An Encyclopaedia of North-East England

MacLaughlan, Henry Memoir Written during a Survey of the Eastern Branch of Watling Street.

McNamee, C J William Wallace’s Invasion of Northern England in 1297

Middlemas, Keith As They Really Were: the Citizens of Alnwick 1831

Moorhouse, Geoffrey The Pilgrimage of Grace: the Rebellion that shook Henry VIII’s Throne

Northumberland County History Committee History of Northumberland

Oram, Richard Domination and Lordship: Scotland 1070 – 1230

Edinburgh University Press, 2011

Oswald, Al, Ainsworth, Stewart and Pearson, Trevor Hillforts: Prehistoric Strongholds of Northunberland National Park

Pattinson, Tom Saint Leonard’s Hospital Alnwick: Outline History & Excavation Report

Pevsner, Nicholas The Buildings of England: Northumberland

Penguin Books, 1957. 2nd edition, revised by John Grundy, Grace McCrombie, Peter Ryder, and Humphrey Welfare, 1992

Rawlinson, Robert Report to the General Board of Health, on a Preliminary Enquiry into the Sewerage, Drainage, and Supply of Water, and the Sanitary Condition of the Inhabitants of the Townships of Alnwick and Canongate in the County of Northumberland

Rippon, Bartle The Alnwick Branch

Rollason, David W Northumbria, 500 – 1100: Creation an Destruction of a Kingdom

Cambridge University Press, 2003

Rose, Alexander Kings in the North: The House of Percy in British History

Rowland, T H The Alemouth or Corn Road: Alnwick – Alnmouth

St John Hope, W H On the Premonstratensian Abbey of St Mary, at Alnwick

St John Hope, W H On the Whitefriars or Carmelites of Hulne, Northumberland

Scammell, Jean Robert I and the North of England

Shrimpton, Colin A History of Alnwick Parks and Pleasure Grounds

Shrimpton, Colin Alnwick Castle

Hudson’s Heritage Group, 2012

Skelly, George A Historical Guide to Alnwick, and its Immediate Neighbourhood

Alnwick County Gazette, 1889

Skelly, George Alnwick in the Past, being a Review of the Habits and Customs of the Inhabitants of Alnwick in the Early Part of the 18 th Century, together with an Historical Description of the Various Churches and Other Places of Religious Worship, and the Old Buildings of the Town

Alnwick and County Gazette, 1896

Stanbrook, Clare and Cambridge, Eric Oswald: Northumbrian King to European Saint

Stringer Keith J Nobility and Identity in Medieval retain and Ireland: The de Vecsy Family, c1120 – 1314

In: Britain and Ireland 900 – 1300, edited by Brendan Smith

Cambridge University Press, 1999

Tate, George The History of the Borough, Castle and Barony of Alnwick

Thornton, George The Rising in the North

Waddington, Clive Rescued from the Sea: An Archaeologist’s Tale

Woolf, Alex From Pictland to Alba 789 -1070

Edinburgh University Press, 2007

Worsley, Giles Alnwick Castle, Northumberland

Wright R P The Devil’s Causeway from Rimside Moor (Longframlington) to Bridge of Aln

Yorke, Barbara Kings and Kingdoms of Early Anglo-Saxon England

Young, Charles Frederic Fires, Fire Engines and Fire Brigades

Note 1: Early Chronicles

A number of early chronicles are referred to in the notes. Details of these are:

Alnwick Abbey Chronicle – see Dickson. This includes an English translation.

Anglo-Saxon Chronicle – this is made up of a number of annals written in a number of monasteries. There are a number of translations available such as G N Garmonsway’s published in 1954 (2 nd edition).

Bede The Ecclesiastical History of The English People. This was translated by Bertram Colgrave in 1969. It is available with introduction and notes in Oxford World’s Classics Series, 1994.

Fordun – John of Fordun’s Chronicle of the Scottish Nation (Chronica Gentis Scotorum) is a 5 volume work ending in 1153. There is a free ebook available in a translation by W F Skene published in 1872.

Gaimar – Geoffrey Gaimar’s (rhyming) L’Estoire des Engleis was written 1136-40. It contains much material taken from the Anglo-Saxon Chronicle.

Jordan Fantosme – Fantosme’s Chronicle of the War between the English and the Scots in 1173 and 1174 is available as a free ebook in a translation dating from 1840.

Richard of Hexham – The Acts of King Stephen and the Battle of the Standard was translated by J Stevenson and included in volume IV of his Church Historians of England, 1856.

Simeon of Durham – the two books attributed to Simeon (A History of the Church of Durham and A History of the Kings of England) were probably written by a series of monks at Durham. They are also available in translations by J Stevenson and included in Church Historians of England.

The Bondgate, the magazine of the Alnwick and District Local History Society, it has been published twice a year since 2008. It contains articles relating to the local history of the Alnwick area.


‘Dirty Bottles’ and Titanic’s sister ship

As an important coaching stop on the Great North Road, between London and Edinburgh, Alnwick had a good share of inns for the traveller. Today several of these remain, including the Old Cross Inn (now called ‘Dirty Bottles’) in Narrowgate which is famous for the dirty bottles in the window. The dirty bottles have been here for two centuries from the unfortunate day the innkeeper died while placing them there. The innkeeper’s wife attributed his death to the bottles which she believed were cursed.

The Dirty Bottles Alnwick. Photo © David Simpson 2018

Superstition has it, that whoever tries to move these dirty bottles, will be cursed with bad luck. The widow claimed that whoever touched them would be sure to die soon after. Since that day the window has never been cleaned and the bottles have remained untouched.

Another of Alnwick’s well-known inns is the White Swan, within which we find the elegant lounge ballroom from a ship called the ‘Olympic’. This was the sister ship of the ‘Titanic’ and the huge room was rescued from the ship when it was scrapped at Wallsend on Tyne. It was beautifully restored and installed in the inn with all its fittings.

White Swan Inn. Alnwick Photo © David Simpson 2018

Malcolm’s Cross, Denwick and Rennington

Across the river north of Alnwick is the village of Denwick, named from its situation in a dene or valley – presumably that of the neighbouring Denwick Burn. Nearby to the west but also north of the river is Malcolm’s Cross, a stone cross of medieval origin that was restored in the eighteenth century.

Malcolm’s Cross commemorates the death of Malcolm Canmore (Malcolm III), King of the Scots who lost his life here at Alnwick during an invasion of the north, on November 13, 1093.

Malcolm was killed at the hands of the forces of Robert De Mowbray, Earl of Northumberland. He was apparently tricked by Mowbray’s nephew, Arkil Morel. The king’s body was taken to Tynemouth and then buried in the newly established Norman priory church there. There is some debate as to whether his body was later returned to Scotland.

Over the road just south of Malcolm’s Cross are the ruins of the medieval chapel of St Leonard’s Hospital. It was built for the protection of King Malcolm’s soul, sometime between 1193 and 1216.

About three miles from Denwick across Rennington Moor to the north, is the village of Rennington. It is thought to be named from Raegnwald, one of the carriers of St Cuthbert’s coffin in Anglo-Saxon times. Today the village is noted for its annual Scarecrow Festival where villagers compete to construct the best dressed and best designed scarecrow.

Hulne Priory near Alnwick, a Victorian view

Hulne Park

Aln is a river-name of Celtic origin, dating to the time of the ancient Britons and of course gives its name to Alnwick. East of Alnwick the river flows beneath the A1 and continues on towards the sea which reaches at Alnmouth, passing the villages of Lesbury and Hipsburn on the way.

Heading in the other direction following the River Aln upstream to the immediate north west of Alnwick, the valley setting is dominated by the extensive and beautiful landscaped grounds of Hulne Park. Hulne would seem to be a variation of the name ‘Aln’. Much of the park features woodland and was landscaped by the famed Northumbrian-born gardener Lancelot Capability Brown, who hailed from the village of Kirkharle to the west of Morpeth.

At the entrance to Hulne Park is the William the Lion stone, which marks the point where that king of Scotland was captured besieging Alnwick in 1174. It seems that King Malcolm wasn’t the only Scottish king to run out of luck at Alnwick.

As the river passes through Hulne Park it provides a setting for two ruined abbeys that both lie on the north side of the Aln. Nearest to Alnwick are the remains of Alnwick Abbey, a foundation of the Premonstratensian order established in 1147 by Eustace Fitz John and his wife Beatrice, who was the daughter of Ivo De Vesci. Little remains except for the prominent abbey gatehouse.

Further upstream are the more extensive ruins of Hulne Priory (in actual fact a friary) of the Carmelite order of White Friars. It was established in 1240 by Ralph Fresborn on land granted by William De Vesci. The site was chosen due to the apparent similarity of a nearby hill to Mount Carmel from which the order took its name.

On the south side of the river on the mentioned hill is Brizlee Tower, erected in 1781 for ornamental reasons, probably to the designs of the first Duke of Northumberland. The curious name Brizlee is some kind of reference to gad flies.

Edlingham Castle. Photo: ©2018 David Simpson

Eglingham and Edlingham

Near Brizlee, the River Aln is joined on the north side by the quiet valley of the Eglingham Burn which leads upstream, to the attractive stone-built village of Eglingham about four miles to the north west. The village is situated only a couple of miles from the neighbouring valley of the River Breamish. The village church which is dedicated to St Maurice is said to have been built on the site of an earlier church founded by Ceolwulf, the King of Northumbria who reigned 729-737 AD.

Eglingham is thought to take its name from an Anglo-Saxon called Ecgwulf but as with many places containing Anglo-Saxon personal names we know nothing about the individual. Eglingham Hall, in the village, is part Jacobean and was visited by Oliver Cromwell as the guest of its then owner, Henry Ogle, during the Civil War.

In the moors just south of Eglingham, the Ringses Camp is a prehistoric circular contour earthwork with ramparts and traces of hut circles. Other prehistoric settlements can be found scattered in and around neighbouring Titlington, Titlington Mount, Titlington Wood and Titlington Moor all to the south and situated between the Eglingham Burn and River Aln.

A little over two miles south west of Brizlee, the Aln is joined by the valley of the Edlingham Burn on the south side. The village of Edlingham is about three miles along the Edlingham Burn valley. Edlingham means ‘the ham (or homestead) of Eadwulf’s people’. It is a name that demonstrates Anglo-Saxon roots but the village church, dedicated to St John, is Norman.

Like Eglingham (six miles to the north), Edlingham’s church is thought to be located on the site of a church founded by King Ceolwulf of Northumbria. In the 1680s, the village was inhabited by a Margaret Stodhart who was supposedly a witch but it seems that this poor lady simply suffered at the hands of idle gossip, speculation and hysteria.

Northumbrian scenery with the Cheviot Hills in the distance viewed from the Rothbury to Alnwick road. Photo ©2018 David Simpson

North East of the church we find the ruins of Edlingham Castle, an extensive pele tower established by John, son of Wealden in the twelfth century during the reign of Henry II. There is a good view of the castle from the Rothbury to Alnwick road (B6341) and this road also offers splendid panoramic views of the Northumberland countryside from Corby’s Crags just to the east of Edlingham.

Whittingham

Returning north to the confluence of the Edlingham Burn and Aln are the villages of Abberwick and Bolton which are respectively situated on the south and north sides of the river.

A couple of miles up the river to the west the Aln passes beneath the A697 which at this point follows the course of the Roman Road called the Devil’s Causeway. Nearby, a mile to the south of the river traces of a Roman fort of unknown name have been found at a place called Learchild. This peculiar name dates from long after the Romans and means ‘Leofric’s slope’.

Whittingham village and tower. Photo: ©David Simpson 2018

Another mile along the River Aln to the west we reach the village of Whittingham, which gives its name to Whittingham Vale, the term for the upper dale of the River Aln.

Whittingham (from the Anglo-Saxon ‘Hwitta’s People’s homestead’) is divided into two halves by the River Aln so that it almost seems like two villages. The village church, on the north side of the river, is dedicated to St Bartholemew and dates from the Anglo-Saxon era but little remains from that time as it was almost completely rebuilt in 1840 by the architect John Green. Over on the south side of the river, there is a small village green and a medieval pele tower that was restored in the 1840s.

Whittingham has long been noted as the site of a fair an event of much merriment for the local farming populace:

Are you going to Whittingham Fair,
Parsley, sage, rosemary and thyme
Remember me to one who lives there,
She once was a true love of mine.

Tell her to make me a cambric shirt
Parsley, sage, rosemary and thyme
Without any seam or needlework,
For once she was a true love of mine.

The above song is one of a number of variants of a well-known English ballad. The best-know of these is undoubtedly the version known as Scarborough Fair.

Callaly Castle to Alnham

To the south of Whittingham we find the extensive Thrunton Wood and Thrunton Farm where a notable Bronze Age discovery, the ‘Whittingham Sword’ was once found. Close by to the west is Callaly Castle which has been described by Nikolaus Pevsner as “One of the most interesting and varied houses of Northumberland.”

It is essentially a thirteenth century pele tower that was extended as a mansion house in 1676 and 1835. In early times the pele had belonged to the Callaly family and later belonged to the Claverings who lived here from the thirteenth century until the nineteenth century when it was acquired by the Brownes. Castle Hill, in the woodland just east of the castle is the site of a prehistoric fort.

Just over a mile and half north of Whittingham is the village of Glanton at a half way point between the valleys of the River Aln and the River Breamish. However, we continue west up the valley of the Aln past Eslington Hall and Eslington Park on the north side of the river. The hall dates from 1720 and was built by the Liddels of Ravensworth who also resided at Ravensworth Castle in the Team Valley near Gateshead. Eslington Hall stands on the site of an old border pele tower associated with the Eslington, Haselrigg and Collingwood families.

Continuing west along the valley, neighbouring farms and hamlets include Yetlington, Little Ryle and Unthank (one of a number of places of this name in the region) before we reach the little village of Alnham. Here at Alnham on the edge of the Cheviot Hills, the River Aln commences its journey to the sea.

The village church of St Michael at Alnham is mostly Victorian replacing an earlier church of around 1200. There is a tower house, a former ‘vicar’s pele’ in the village and there was once a castle in the village still remembered in the name of Castle Farm. Castle Hill to the west of Alnham is the site of a prehistoric camp.

The Cheviot streams to the north of Alnham feed the River Breamish while those to the south and west feed the River Coquet near Rothbury.



კომენტარები:

  1. Pelops

    Sorry that I cannot take part in the discussion right now - there is no free time. I will be back - I will definitely express my opinion on this issue.

  2. Alhhard

    შენთან საუბარი მინდოდა.

  3. Gregson

    IN! ხულიგნები განქორწინებულები არიან, სპამი აქ )))

  4. Odd

    really strange

  5. Sanford

    It is possible to tell, this exception :)

  6. Collin

    the Excellent and timely answer.

  7. Benroy

    არ გენდობი



დაწერეთ შეტყობინება